ღ ღ ღ تولدم مبارک ღ ღ ღ


ღ دلتنگـ ـ ـی الیـــ♥ـ ـکا و عـــــمـــ♥ـــاد ღ

دلتنگــــــــــ♥ــــــــــــــــ♥ـــــــــــی تاوان لحظه های دل بستن است



نظرات شما عزیزان:

دلتنگ
ساعت10:32---18 بهمن 1393
سلام

وبتون قشنگه

موفق باشین


ترلان
ساعت20:25---31 شهريور 1393
یه مقاله خوندم توش نوشته بود:
بعد از هر ۲۰ دقیقه کار با کامپیوتر،۲۰ ثانیه به یه جای دور نگاه کن!
از همینجا خدمت صاب مقاله سلام عرض میکنمو میگم:
آخه عزیز من !
من اگه میدونستم ۲۰ دقیقه دیگه کِی میشه،
که ۴ بار چاییم سرد نمیشد!!


atefeh
ساعت12:47---30 شهريور 1393
دلم نه عشق میخواهد نه احساسات قشنگ
نه ادعاهای بزرگ نه بزرگ های پر مدعا...
دلم یک دوست میخواهد که بشود با او حرف زد
و بعد پشیمان نشد !!!...


ترلان
ساعت20:24---14 مرداد 1393

دیر شده دیه
ولی بازم
تبرررررریک
صدساله بشی درکنار عشقت
پاسخ: مرسی عزیزم لطف کردی ممنونم .... ایشالــــــــــــــــــــا


EMad
ساعت11:50---6 مرداد 1393
تولدت مبارک عشقــــــــــــم ببخشید ک نرسیدم من برات تو وبلاگ اینکارو کنم. ایشالا صد سال ب این سال ها در کنار هم. با ارزوهای فروان
پاسخ: مرسی عزیزم.فدای سرت ... ایشالا عشقم به امید خدا... دیوونتم ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ یک شنبه 4 مرداد 1393برچسب:,ساعت 9:44 بعد از ظهربه قـــلــم ღ الیـــ♥ـ ـکا ღ | |